Post by sneetalachfuli on Mar 12, 2022 4:12:54 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Buddy Toss ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Buddy Toss IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ möjliggör fusk ▞▞▞
▞▞▞ Buddy Toss 2022 version ▞▞▞
Det här spelet är dumt.Jag trycker redan vid rätt tidpunkt och killen gjorde helt enkelt ingenting 😡😠
Såååååååååååå kul att se högt på himlen. Älskade det
1429 likes.
bästa spelet någonsin
SÅ MÅNGA ANNONSER OCH DITT SPEL SUGER SÅ MYCKET DET ÄR LAGGY SOM HELVETE JAG FORTSAR ATT FÖRLORA FIXA DIN GAME MAN
Buddy Toss Casual wnvn
Roligt coolt, jag menar att få se alla planeterna och big bang eller den där svarta helheten är verkligen häftigt. Det här spelet är det bästa, fortsätt med det goda arbetet alla ni som hjälpte till att göra det här spelet och som faktiskt fick det här spelet att veta hur man gör underhållande roliga häftiga spel jag hatar att distansbaren blev hyllad ledsen jag är ett barn jag använder min mammas telefon men tack
Det är en bra tidsdödare men lite för många annonser
Det är. Kul men jag går ombord nu
Spel för barn
Det är gott som mat bara inte femstjärnigt ( )
Fantastiskt spel en sak men kan du göra det högsta möjliga siffran lite högre och kan du lägga till i olika områden förbi det sista området om du kommer så långt?? Kanske nästa område vid 2000000
bra men tråkigt
det är lite roligt och tillfredsställande men du måste förbättra det
Jag slickar det här spelet
Bra spel i början men efter ett tag slänger du upp killen är det nästan omöjligt att slänga upp honom igen men, ett trevligt snabbt enkelt spel.
Jag ger det här spelet 1 stjärna eftersom jag fortsätter att lämna mig ur spelet och jag kan inte spela
Du måste titta på annonser efter varje kast och om du väljer att se en annons måste du titta på två.
EFTER DU SPELT DETTA SPEL EN STUND VISAR DET OÄNDLIGA ANNONSER!!! OAVSETT OM DU STÄNGER ANNONSEN KOMMER EN EN NY, JAG HADDE 20 ANNONSER PÅ EN ROOOOOOOOW
Att älska det här spelet som nåtts på högre poängnivåer måste jag ge några förslag 1. Det skulle finnas vissa sociala medier-anslutningar som hjälper användare att lagra och spara sina spelframsteg. 2. Det bör finnas vissa typer av resultattavlor så spelet bör b mer spännande 3. Det borde finnas en del dagliga utmaningar också 4. Som ludo star tycker jag att det här spelet borde implementera ligafunktionen ❤️
Spelet svarar så dåligt.
Wow wow wow detta är super fantastiskt och kontrollerna vi är superenkla, ni bättre installera itp
Jag gillar att killen går till utrymmet så jag betygsätter trestjärnigt för att det är roligt
Det här spelet njuter och skämtdelen faller😂 men för mycket tillägg
2-3 sekunders fördröjning då och då från när du trycker och när din karaktär ska kasta din "kompis"
Det går inte att registrera när jag trycker på skärmen.
Det är det bästa spelet någonsin jag gillar att det finns coola karaktärer och som att du kan gå till galaxen
Det här spelet är väldigt trevligt men ett problem är att det har för många annonser som blir arga på dessa annonser
The digital camera can be operated from most Android and iOS ... iOS/Android app that permits you to toss or schedule the toss of a treat.
Missförstå mig inte det är ett roligt spel att kasta ut killen från Galaxy och allt, men annonserna blir överdrivna och nu mellan varje match får jag betala 9,99 för att ta bort annonserna. Antar att jag nu när jag har gjort några framsteg är den som blir målinriktad. Kanske om det var som 50 cent, men en hel TIO dollar?! Jag skulle mycket sällan spendera det på McDonald's #1 värdefulla måltid med pengar över när jag avinstallerar programmet.
Télécharger Omni | Nyheter 2.8.2 APK | Jeux et applications Android
Additional Information ; Spaceflight Simulator. 9.5 ; Buddy Toss. 9.3 ; Downloader. 9.4 ; Idle Miner. 9.5 ; Benzinpreis-Blitz.
Mycket fördröjning från input, ibland registrerar inte ingångar alls och min skärm är i perfekt skick. Avinstallerar för det.
Min. Högsta poäng 890000000000000
Ruskigt
Mängden annonser som slängs till mig är så löjlig att jag nästan slängde min telefon
Det är ok ig
Varför måste du slänga upp kompisen men går den ner till höger
Billig Telefon Sex Erotisk Massage Jyväskylä Sex Dejting Appar Ios ... Gratis Seksi Tantrisk Massage Man Söker Par Legit Fuck Buddy Små Bröst Betyder Vagina
Buddy Toss Casual xlp
dess bajs
Spelet är okej men annonserna gör det ospelbart, vänligen ladda inte ner
Det är ett fantastiskt spel i playstore! Inget av spelen är som det här. Stor fantasi kära team. Det är roligt att spela när kompisen börjar komma in i solsystemet. Det finns också bra karaktärer för att kasta kompisen. JAG GILLAR DET! Ibland spelar jag i 3 timmar eller mer! Det är så beroendeframkallande! Ibland kan folk inte spela det här spelet på grund av annonser och de avinstallerar det. Så lösningen är att hålla telefonen i flygplansläge. Så spelet kommer återigen att bli ett fantastiskt spel. Tack. 😄😉😄😉😄
UI
School Driving 3D Carreras nesi
Det är verkligen intressant att spela men spelet är bara att kasta någon